چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

محور نائین – انارک پز ترددترین محوراستان اصفهان

تردد ۹۲ میلیون وسایل نقلیه در جاده‌های استان اصفهان

جاده بوشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، داریوش امانی با بیان اینکه استان اصفهان دارای 47 ایستگاه تردد شمار بر خط بوده اظهار کرد: از جمله عملکرد دستگاه‌های تردد شمار بر خط، گرفتن میانگین سرعت متوسط وسایل نقلیه عمومی، تردد وسایل نقلیه دارای سرعت، سبقت و فاصله غیر مجاز، نشان دادن درصد تعداد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین نسبت به تعداد کل وسایل نقلیه عبوری است.

وی با اشاره به تردد نزدیک به 92 میلیون وسیله نقلیه در 11 ماهه در سال 92 و ثبت آن توسط دستگاه‌های تردد شمار بر خط استان گفت: بیشترین سهم وسایل نقلیه سنگین در مدت مذکور نزدیک به 25 میلیون بوده و بیشترین سهم تردد از کل تردد عبوری، در محور نائین –  انارک بود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان پیرامون پرترافیک‌ترین مسیرهای استان اصفهان گفت: پرترافیک‌ترین مسیرهای استان اصفهان در محورهای آزادراه اصفهان – ذوب‌آهن و بلعکس، اصفهان – مورچه‌خورت و بلعکس و محور اصفهان – شهرضا و بلعکس بود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 16 دستگاه تردد شمار بر خط در حال قرارداد و نصب بوده و نصف 6 ایستگاه دیگر در دست بررسی است که در سال آینده نسبت به نصب آن اقدام می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد