چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

تصادف خونین در نائین


برخورد چهار دستگاه خودرو در نایین 14کشته و 12 مجروح برجا گذاشت

نایین،اصفهان -ایرنا- رییس آتش نشانی نایین گفت: یرخورد چهار وسیله نقلیه در ورودی این شهرستان در روبروی دانشگاه آزاد 14 نفر براثر سوختگی در آتش کشته و 12 نفر هم مجروح شدند.

ˈعبدالله سلطانیˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت سه و30دقیقه صبح امروز در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف و آتش سوزی، ماموران ما به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودرو پراید به حاشیه جاده پرتاب و سه خودرو دیگر در آتش سوختند.

رییس آتش نشانی نایین تصریح کرد: براثر این حادثه دو سرنشین مینی بوس، یک سرنشین پراید، و 11 سرنشین پژو که 10 نفر آنان تبعه افغانستان بودند کشته شدند.

وی اظهارکرد: دلیل حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

شهرستان نایین در فاصله 140 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

خبر تکمیلی: مشخص شدن علت حادثه مرگبار صبح امروز در نایین اصفهان 
گروه استان ها _ براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان مقصران اصلی حادثه صبح امروز در نایین استان اصفهان که 15 کشته و 14 مجروح برجای گذاشت مشخص شد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسین غلامی" رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص علت حادثه صبح امروز که بین چهار دستگاه خودرو رخ داد و منجر به آتش سوزی آنها شد گفت: در این حادثه خودروی پژو 405 به علت سوار کردن بیش از حد سرنشین و عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین خودروی زانتیا به علت انحراف به چپ مقصران اصلی این حادثه تشخیص داده شدند.


گفتنی است، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز در یک حادثه مرگبار چهار دستگاه خودروی پژو، زانتیا ، پراید و مینی بوس با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه هر چهار خودرو براثر شدت برخورد دچار آتش سوزی شده که تا 13 نفر در صحنه و 2 نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند و 14 نفر دیگر تحت درمان قرار هستند. 


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد