چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

تامین اعتبار تکمیل راه‌های بین اردکان و احمدآباد و احمدآباد به چوپانان


تامین اعتبار تکمیل راه‌های بین اردکان و احمدآباد و احمدآباد به چوپانان 
نماینده مردم اردکان در مجلس:
حمایت از تولیدات کشاورزی و صنعتی یکی از مولفه های اصلی تحقق حماسه اقتصادی است

نماینده مردم اردکان در مجلس، حمایت از تولیدات کشاورزی و صنعتی را از مولفه‌های اصلی در تحق حماسه اقتصادی دانست.

خبرگزاری فارس: حمایت از تولیدات کشاورزی و صنعتی یکی از مولفه های اصلی تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش، بعد از ظهر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات شهر احمدآباد اردکان با اشاره به شرایط ایجاد شده پس از انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری اظهار داشت: حرکت به سمت حمایت از تولیدات کشاورزی و صنعتی یکی از مولفه‌های اصلی تحقق حماسه اقتصادی است و رسیدگی به مشکلات مردم شهرهایی همچون احمدآباد که کانون تولید به ویژه در بخش کشاورزی است، مورد انتظار است.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات موجود در شهر احمدآباد، برخی از این مشکلات و نیازها را برق رسانی به مجتمع دامداری، لوله گذاری مزارع، تامین نهاده‌های کشاورزی، تکمیل احداث مدرسه وکیلی، روشنایی معابر، تقویت شبکه آب شرب و نصب آب شیرین کن، تعویض و جابه‌جایی چاه‌های کشاورزی و ... را برشمرد و خواستار حل آن شد.

در این جلسه همچنین مدیران کل آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، توزیع برق، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و معاونان میراث فرهنگی و راه و شهرسازی در مورد مشکلات مطرح شده قول مساعد دادند.

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه می‌توان به تامین اعتبار و ترانس جهت برق‌ رسانی به مجتمع دامداری، تخصیص اعتبار برای تکمیل مدرسه وکیلی، جابه‌جایی تیر و تامین روشنایی برخی معابر، خرید آب شیرین کن، تامین اعتبار آبرسانی به مزارع، مشارکت در احداث سالن اجتماعات و سالن ورزشی دبیرستان رحمتی، تامین اعتبار تکمیل راه‌های بین اردکان و احمدآباد و احمدآباد به چوپانان به صورت مشارکتی و .... اشاره کرد.

این جلسه با دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور پنج نفر از مدیران کل استان، مسئولان شهرستان اردکان، امام جمعه، اعضای شورا و مردم شهر احمد آباد برگزار شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد