چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

برگزاری جشن روز کارگر در انارک


برگزاری جشن روز کارگر در انارک
پنج شنبه شب در انارک مراسم جشن باشکوهی به بهانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز کارگر و بزرگداشت روز معلم در انارک برگزار شد. این جشن که به همت مجتمع معدنی سرب نخلک برگزار شد در میدان 22 بهمن، جنب کوه حاج عبد الرحیم و مقابل رباط انارک برگزار شد. همچنین قبض هایی برای حمایت از بهزیستی و خانواده های بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی به فروش رسید. همچنین مردم و مسئولین نیز به این امر خیر کمک شایانی نموده و مبالغی را هدیه نمودند که جمعا در دو صندوق مردم حدود چهار ملیون تومان جمع‌آوری و ردیف vip میهمانان شامل فرماندار، نماینده، و جمعی از بزرگان شهر انارک جمعا مبلغ سه میلیون و هفتصد هزار تومان به این صندوق کمک کردند.
این جشن 1500 نفر به صورت مهمان شرکت نموده و در پایان با صرف شام از کلیه مهمانان شرکت کننده در این مراسم پذیرایی شد.

در این مراسم استاد محمد علی ابراهیمی انارکی با خواندن شعر های زیبا زینت بخش این مراسم بودند، این جشن شامل قسمت‌های شاد و متنوع مانند شعبده بازی، بازی سایه‌ها‌، دعوت از هنرمندان موسیقی و خواننده های معتبر کشور، تاتر و اجرای برنامه طنز، مراسم نور افشانی از روی کوه حاج عبد الرحیم به یاد و خاطره شهدا و...بود.

برندگان این مراسم آقای اسفندیار شفیعی برنده موتورسیکلت به مبلغ 1700000هزار تومان نفر اول و خانم گوهری همسر آقای عرب و سید هاشم موسویان هر کدام برنده یک دستگاه دوچرخه کوهستان به مبلغ1000000 هزار تومان بودند .

بابت تدارک این جشن از مدیریت و کارکنان مجتمع معدنی سرب نخلک تشکر و قدردانی می‌شود همچنین از تمامی دست اندر کاران و زحمت کشانی که تلاشی شبانه روزی را صرف اجرای درست این کار کردند و تدارکات و پذیرایی و هماهنگی را بر عهده داشتند تشکر می‌کنیم.
نقل از :http://anaraktapesh.ir/news.php

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد