چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

استقرارپایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای اردکان-چوپانان


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از استقرار سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای اردکان - نایین، اردکان - طبس و اردکان - چوپانان خبر داد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جواد کمال‌آبادی از استقرار و فعالیت سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز اردکان - نایین، اردکان - طبس و اردکان - چوپانان خبر داد و اظهار داشت: سه پایگاه امامزاده سیدنورالدین احمد، شهید احمدی‌روشن و چوپانان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی استقرار یافته و حوادث احتمالی، این سه محور را پوشش خواهند داد.

وی با اشاره به حوادث جاده‌ای محور اردکان - چوپانان، از بهره‌برداری از ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چوپانان در اردیبهشت‌ماه خبر داد و عنوان کرد: این پایگاه با اعتبار 2 میلیارد ریال در حال تکمیل است و در هفته هلال احمر در اردیبهشت‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح ویژه نوروزی این جمعیت با مشارکت 58 نفر از امدادگران هلال احمر اردکان خبر داد و افزود: در طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی، امدادگران در مبادی ورودی شهر اردکان و در سه پایگاه عقدا، میدان شفق و میدان چادرملو استقرار یافته و علاوه بر راهنمایی مسافران و مهمانان نوروزی، به آنها خدمات‌رسانی نیز انجام می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد