چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

اقدام مقنیان نوجوان در چوپانان


اقدام مقنیان نوجوان در چوپانان

نویسنده : نسل سومی

چند روزی در ایّام عید در چوپانان به زیارت خیلی از همشهریان سالها ندیده، نائل آمدم و روحیه‌ای دیگر بدست آوردم .

امّا در پسین روز جمعه، نهم فروردین در کنار چشمه چوپانان ،متوّجه آب بیشتر قنات و گل آلود بودن آب قنات شدم و به خاطر آوردم که در گذشته نیز در روزهای لایروبی قنات، آب چشمه ها گل‌آلود می شد، از اصل ماجرا پرسیدم ،گفتند که :عدّه ای از دانش آموزان دبیرستانی آستین همّت را بالا زده اند و با راهنمایی استاد قدرت برای لایروبی قنات و رها سازی کامل آب قنات رهسپار کانال های قنات شده اند متأسفانه امکان تماس با این نوجوانان با غیرت برایم مهیّا نشد امّا حرکت این گروه از جوانان جای تقدیرفراوان دارد .

در تحقیقی که در چوپانان انجام دادم عدّه ای از چوپانانی های اصیل و مسئول در باز گشایی قنات همّت نموده اند که من با چند نفر از آنها صحبت کردم و به سهم خود از آنها تشکر نمودم و ان شا الله در مقالات بعدی به ریزه کاریها و معرفی آنها خواهم پرداخت .

امّا حمیّت و غیرت این گروه جوانان که من آنها را نمی شناسم سبب شد که من در اینجا زودتر از اقدامشان تقدیر نماینم و خوشحال می شوم که خودشان در باره اهدافشان از این عمل بنویسند تا من منشر نمایم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد