چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

باززدید مدیرکل مدیریت بحران اصفهان از چوپانان سیل زده


خبرگزاری اینا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پی بارندگی های شدید هفته اخیر از مناطق خسارت دیده سیل در شرق اصفهان بازدید کرد.

منبع :http://www.isfahaneast.com/newsF-2126.html
تاریخ انتشار : ‌پنجشنبه 24 اسفند 1391 - 13:58:47

منصور شیشه فروش در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شرق استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اینا در نایین اظهار داشت: پس از بارندگی باران و برف در تاریخ ۱۶اسفندماه سال جاری و کاهش شدید دمای هوا، باغات بخش مرکزی شهرستان نایین دچار خسارت سرمازدگی شدند.
وی ادامه داد: براساس برآورد اولیه کارشناسان این مدیریت، خسارت ایجاد شده برابر ۲۱میلیارد ریال است که اکثر آن مربوط به درختان بادام و زردآلو است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با بارش کم سابقه و بی سابقه ۴۵میلیمتری روستای چوپانان، ۲۰۰رأس دام نیز در سیل این روستای تلف شدند.

وی ادامه داد: همچنین مجرای اصلی دو رشته قنات در روستای چوپانان براثر سیل مسدود شده که به دلیل نیاز آبی محصولات این روستا، کشاورزان بلافاصله بعد از فروکش نمودن جریان سیل، تعمیر و لای روبی قنات را آغاز کرده که براساس برآورد اولیه کارشناسان، میزان خسارت این قنات ها، یک میلیارد و یکصد میلیون ریال تخمین زده شده است.


شیشه فروش افزود: همچنین در شهرستان دهاقان قنات اصلی شهر دچار آسیب شده و در منطقه خوروبیابانک در شهر فرخی، یک نفر جان خود را از دست داد و برخی از منازل نیز دچار آسیب شدند.

وی تصریح کرد: پس از حوادث اخیر، اکیپ های امدادی به منطقه اعزام شدند و جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن مسئول پیگیری امور شدند که از مردم میخواهیم که کسانی که دچار خسارت شده اند به فرمانداری ها مراجعه نموده تا انشا... مشکل هرچه زودتر برطرف شود.