چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

تنگ نظر ها !!!!!


 تنگ نظر ها !!!!!

 نویسنده: نسل سومی

 امروز با نظر یک خواننده احتمالاً نائینی در کامنتی در خبرگزاری چوپانان روبرو شدم که لب مطلب او چنین است:

با سلام. متوجه شدم برخی چوپانانی های بزرگوار گرفتار تعصب و کوتاه نظری شده اند و در مواردی مانند مسئله ی منطقه عباس آباد از در احساس وارد شده و ایجاد تنش می کنند. پر واضح است که منطقه عباس آباد بایست با پسوند نایین بیاید چراکه این منطقه زیر مجموعه ی شهر نایین و شهرستان نایین است. قاعدا نام نایین اینطور که دوستان ادعا میکنند به دلیل دزدیدین!!!! منطقه توسط نایینی ها نیست.

 ابتداً به این همشهری عزیزم عرض می کنم همین تنگ نظزی ها بود که بالاخره سبب شد مردم خور و بیابانک تلاش نمایند و منطقه خود را از زیر بار نائین خلاص کنند . زیرا تنگ نظریهای مسئولین و شهروندان نائینی که همیشه خود را یک سرو گردن از اهالی منطقه ماورای محمدیه بالاتر می دانستند و اکثر اوقات نیز بودجه اختصاص یافته به این مردم را صرف شهر نائین و چند روستای اطراف آن که در مالکیت خودشان بود  می کردند باعث این عکس العمل ها می شود . و الا اگر عباس آبادٍ چوپانان باشد باعث شهرت جهانی چوپانان می شود و این باعث عظمت بیشتر نائین می گردد . پس این تنگ نظری دامان نائینی ها و همچنین دوستان دیگرمان، یعنی انارکی ها را می گیرد . بله ما می دانیم که چوپانان دهستانی از بخش انارک از شهرستان نائین از استان اصفهان از کشور ایران است و به این جغرافیا نیز می بالیم بارها شده که از ما پرسیده اند شما اهل کجایید و ما پاسخ داده ایم که نائینی هستیم صرفاً به این خاطر که شنونده ما فقط نائین را می شناخته و به بعضی از پرسش کنندگان گفته ایم که ما اصفهانی هستیم زیرا حوصله نداشته ایم که توضیح دهیم که نائین در کجای ایران قرار دارد . آیا اگر پدری فرزندش به شهرت برسد و همه ،فرزند آن پدر را بشناسند از ابهت و عظمت پدر کاسته می شود یا به اعتبار او افزوده می گردد؟

آری همشهری عزیز نائینی من، اگر شما با اهداف تنگ نظرانه نام چوپانان را از کنار عباس آباد حذف می کنی و اگر ای برادر انارکی من، شما نام چوپانان را از کنار ریگ جن حذف می کنی و آنرا به نام خودت مصادره می نمایی چیزی بر عظمت موطن تو نمی افزاید زیرا ابهت نائین و انارک وابستگی تام به منطقه چوپانان دارد چوپانان سرزمینی است که هر مسافری بدان پای می گذارد محو زیبایی های بکر و تصویرهای نادر خلقت الهی می شود پس بگذارید عباس آباد و ریگ جن با نام چوپانان همراه شود تا برعظمت شهرستان نائین و بخش انارک افزوده گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد