چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

واژگونی خودروی حامل مواد مخدر


واژگونی خودروی حامل مواد مخدر سبب مصدومیت دو قاچاقچی شد

نائین، اصفهان- ایرنا- واژگونی یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر روز سه شنبه در جاده انارک در شرق استان اصفهان دو قاچاقچی سرنشین این خودرو را مصدوم کرد.

رضا عباسی رییس مرکز اورژانس نائین در این باره به ایرنا گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل حدود 30 کیلوگرم تریاک که از کرمان عازم اصفهان بود در گردنه زنجیرگاه جاده انارک هنگام گریز از دست ماموران پلیس به سبب سرعت زیاد واژگون شد.
وی افزود :در این حادثه دونفر از سرنشینان خودرو که مصدوم شده بودند با آمبولانس اورژانس به نائین منتقل ویکی از آنان به اصفهان اعزام شد.
شهرستان نائین با بیش از 40 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
مناطق کویری شرق استان اصفهان یکی از مناطق تردد و جابجایی مواد مخدر ،قاچاق کالا و نیز محل فعالیت باندهای قاچاق انسان است که مهاجرین غیر قانونی را با استفاده از مسیرهای فرعی و بیابانی از استانهای شرقی به سایر نقاط کشور از جمله اصفهان قاچاق می کنند

١١میلیمتر باران چوپانان را سیراب کرد


١١میلیمتر باران چوپانان را سیراب کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،‌ کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز گفت: بارش باران و برف چهره تعدادی از شهرستان‌های استان را زمستانی کرد. 
فاطمه‌‌زهرا سیدان افزود: شهرستان خوانسار با 15میلیمتر باران و برف و چوپانان با 11میلی متر باران، بیشترین بارش را در استان اصفهان داشته اند.
وی گفت: در بویین میاندشت هم بارش برف و در شهرستان‌های نجف آباد، چادگان، خور، مبارکه، نطنز، فریدونشهر، زرین شهر، میمه، داران، اردستان، چوپانان و نایین بارش باران گزارش شده است. 
کارشناس هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: این سامانه بارشی هنوز روی  استان فعال است و بعد ازظهر امروز این سامانه به سمت شرق حرکت می‌کند و برای فردا چهارشنبه یکم اردیبهشت وزش باد پیش بینی شده است

بازدید مهندس افلاکی مدیر هماهنگی ترویج از مرغداری گوشتی انارک

بازدید مهندس افلاکی مدیر هماهنگی ترویج از مرغداری گوشتی انارک

        به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی نائین،در روز یکشنبه مورخ 29/1/95 آقای مهندس افلاکی مدیر محترم هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی اصفهان به اتفاق مهندس نورا کارشناس ترویج سازمان به اتفاق کارشناسان مسئول ترویج و دام شهرستان از واحد مرغداری گوشتی 30000 قطعه ای آقای مجید محمد علی بیگی بازدید نمودند.امور دام شهرستان هدف از این بازدید را انتخاب نمونه واحد مرغداری گوشتی شهرستان عنوان نمودند.

 

استفاده از این خبر بدون ذکر منبع ممنوع است
نظرات شما

گاز رسانی به چوپانان در برنامه مطالعاتی شرکت گاز قرار گرفت

گاز رسانی به چوپانان در برنامه مطالعاتی شرکت گاز قرار گرفت

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از مدیر عامل این شرکت اعلام کرد: امید است با ایجاد شرایط لازم، بزودی این طرح اجرایی شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در دیدار با فرماندار شهرستان نائین با اعلام این خبر گفت: گاز طبیعی در توسعه اقتصادی و رفاه عمومی جامعه نقش زیادی دارد. 
سید مصطفی علوی همچنین با تاکید بر سهم گاز در تامین یارانه مردم تصریح کرد: وصول مطالبات برای تامین به موقع یارانه ها امری اجتناب ناپذیر است.
وی ادامه داد: تامین بودجه شرکت گاز و اجرای به موقع طرح های گازرسانی نیز در گروی وصول مطالبات آن است. 
علوی اظهار کرد: پرداخت به موقع گاز بهاء ، توسعه متوازن خدمات رسانی به مردم را در پی خواهد داشت.
فرماندار نائین نیز در این دیدار گفت: در مذاکره هایی که با مدیران عامل تعدادی از شرکت های بدهکار به شرکت گاز مبنی بر پرداخت بدهی گاز بها صورت گرفت مقرر شد بزودی این مشکل حل و فصل شود.
سهراب مظفر نجفی، گاز را عنصر حیاتی و زیربنایی تولید عنوان و اضافه کرد: شرکت گاز استان در راستای حمایت از صنعت و تولید داخلی با بسیاری از واحدهای صنعتی تا حد ممکن همکاری و مساعدت داشته است.
مدیر عامل شرکت گاز اصفهان برای بررسی موضوع گاز رسانی به چهار شهر کویری استان از جمله خور، جندق، فرخی، انارک و همچنین روستای چوپانان به شهرستان نائین سفر کرد. 
شهرستان نائین با حدود 40 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان و منطقه کویری است.

۴.۴ میلیمترباران بارید

۴.۴ میلیمترباران بارید

هوای حاضر            ساعت: ۰۷:۴۱
پیش بینی ۳ روز آینده
۱۳° c
صاف

جهت باد: -
  هوای حاضر | یکشنبه ۲۹ فروردین
سرعت باد: آرام

نم نسبی:  % ۵۱

دید افقی:  بیش از ۱۰ کیلومتر

بارندگی 24 ساعت گذشته:  ۴.۴ میلیمتر

بیشینه دما در 24 ساعت گذشته:  ۲۴° c

کمینه دما در 24 ساعت گذشته:  ۱۲° c
آخرین بروز رسانی: ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۰۷:۳۰

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار بهسازی و نوسازی بخش انارک


 برگزاریجلسه ستاد بازآفرینی پایدار  بهسازی و نوسازی بخش انارک


در ابتدای جلسه علوی بخشدار انارک ضمن عرض خیر مقدم به حضار و قدردانی از حضور بموقع آنان در اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیاء، بهسازی و نوسازی بخش انارک گفت : سال ۱۳۹۴ وزارت راه و شهرسازی اعتبارات خوبی را برای احیاء و بازسازی محورهای تاریخی در محلات شهر نایین تخصیص داد و در فروردین ماه سال جاری نیز پیرو جلسه ای که در تاریخ ۱۳۹۵/۱/۱۴ در محل فرمانداری نایین تشکیل گردید و با توجه به عملکرد موفق شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در زمینه بازسازی بافت های فرسوده در محلات تاریخی نایین که رضایتمندی اهالی را در پی داشته است تصمیم بر آن شد تا برای شهرهای انارک و بافران نیز بودجه اختصاص یابد . رویه کار اینگونه است که وزارت راه و شهرسازی اعتباری را تخصیص می دهد و شهرداری نیز باید دو برابر مبلغ تخصیصی را تأمین اعتبار نماید ولی با توجه به اینکه بضاعت مالی شهرداری انارک اندک می باشد تصمیم برآن شد تا شهرداری مذکور مبلغی معادل مبلغ تخصیص یافته توسط شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تأمین نماید . آقای علوی در ادامه گفت : با توجه به رایزنی های صورت گرفته با شهرداری و اعضای شورای شهر انارک تصمیم برآن شد محور فرهنگی-تاریخی از ابتدای میدان سراب تا آرامستان قدیم(محله بیابانک) که بهترین چشم انداز و پتانسیل را از نظر گردشگری دارا می باشد کف سازی و بدنه سازی گردد ، زیرا کوچه های پرپیچ و خم و باریک و دارای ساباط های زیبا که به قلعه منتهی می شود خاطرات روستاهای نطنز و ماسوله را در اذهان بازدیدکنندگان و گردشگران تداعی می نماید. لازم به ذکر است در ادامه جلسه پس از بیان نقطه نظرات سایر اعضای جلسه مواردی در جهت اجرای این طرح مصوب گردید.

بازدید از مرکز جهاد کشاورزی روستای چوپانان

بازدید از مرکز جهاد کشاورزی روستای چوپانان

           به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نائین، در روز یکشنبه مورخ 22/01/95 از مرکز جهاد کشاورزی روستای چوپانان بازدید نموده و در دیدار صمیمی با پرسنل و مرکز ،مسائل و مشکلات مرکز و منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بازدید از مزارع و باغات روستای چوپانان


بازدید از مزارع و باغات روستای چوپانان

          

  به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نائین در روز یکشنبه مورخ 22/01/95 مدیر جهادکشاورزی شهرستان به اتفاق جمعی از کارشناسان مدیریت از مزارع غلات و باغات پسته در روستای چوپانان و شرکتهای تعاونی مشاع نمونه ، محمد آباد ، نور آباد ، گلبهار ، اسلام آباد و غیره ... بازدید نمودند. و با کشاورزان و باغداران دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات موجود و بررسی لازم صورت گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی چوپانان آباد اینجا را  کلیک کنید.
ادرس ما    choopanan_abad@                                               

محدودیت ترافیک در محور انارک _ نائین


محدودیت ترافیک در محور انارک _ نائین

به گزارشخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان- محور نائین - انارک، واقع در استاناصفهان ،از مورخ 4 اردیبهشتلغایت20 اردیبهشت 95 ،ساعت 8 الی 18 ،به‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر 35 تا 45،تردد همزمان با اجرایعملیات ، بامحدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود

امامقلی

نویسنده: مهدی افضل - ۱۳٩٥/۱/٢٢

به نقل از علی امامقلی

وچه بسیارند مردانی که نامشان خاطراتی را به یاد می آورد.

در نیم چاشت یکی از روزهای خدا در چوپانان سال 1344 خورشیدی، هوا پاک بود و آسمان صاف، فقط یک لکه ابر روی کوه چفت سایه انداخته بود. آب خستگی ناپذیر در جویها روان بود و درختان توت میرزا سر توی هم کرده بودند و به هیاهوی گنجشکها و نجوای آب چشمه ی زیر پایشان گوش میداند و حیرت زده، آسیابان پیر را که آن طرف خیابان روی دو پا نشسته بود و به دیوار آسیاب تکیه داه بود و چپق می کشید و پس از هر پُک عمیقی که به نی چپق میزد، سرفه ای زنگدار از سینه اش بر میخاست و گاه سرفه های پیوسته او را در هم می پیچاند، نگاه می کردند. نسیم ملایمی می وزید....  نخلکیها در نخلک، رعیت ها در دشت و چوپانها در بیابان، همگی در تلاش معاش بودند. آنانکه در ده حضور داشتند، 

برای مطالعه بقیه مطلب اینجا را کلیک کنید

ادامه مطلب ...