چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

ایجاد بند خاکی وسیل بند در چوپانان


 ایجاد بند خاکی وسیل بند  در چوپانان



مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان :

ایجاد سیل بند در منطقه چوپانان و مالچ پاشی در کانون های گرد و غبار شهرستان نایین با نظر کارشناسی صورت خواهد پذیرفت

با حضور مهندس شاملی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان ، محمود جمالی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین ، حسین ثالثی معاونت فرماندار و رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان نایین  در خصوص مشکلات و پروژه های منابع طبیعی در سطح شهرستان نایین بحث و تبادل نظر گردید.

در این دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان نایین با توجه به اینکه قسمتی از جاده نایین  انارک یکی از کانون های گردو غبار در استان اصفهان می باشد خواستار پیگیری در خصوص پیشگیری از وقوع طوفان شن در این منطقه گردید. محمود جمالی همچنین ایجاد سد خاکی در روستای چوپانان را برای جلوگیری از سیلاب های فصیلی و تخریب قنوات این منطقه خواستار شد.

مهندس شاملی مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان نیز در بخشی از این جلسه در خصوص ایجاد بند خاکی و سیل بند در منطقه چوپانان و اقدامات پیشگیرانه از وقوع طوفان شن در جاده نایین  انارک قول مساعد داد.

همچنین لازم به ذکر است به گفته مهندس شاملی مقرر گردید مطالعاتی در خصوص مالچ پاشی در مناطق مستعد طوفان شن و کانون های گرد و غبار شهرستان نایین انجام و در صورت نظر مساعد کارشناسان این کار در مناطق مورد نظر شهرستان نایین انجام گیرد.

مهندس شامل در پایان جلسه عنوان نمود همچنین در ۶ ماهه دوم سال جاری دو هزار نفر با برگزاری آزمون در سازمان منابع طبیعی استخدام خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد