چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

چرا فعالان فرهنگی نوزوز امسال دلسرد شدند

چرا فعالان فرهنگی نوزوز امسال دلسرد شدند

متاسفانه امسال فعالیت های فرهنگی در چوپانان فرو کش کرد وعلت آن هم مخالفت هایی بود که چند نفر نمی دانم چرا انجام دادند و باعث دلسردی دست اندر کاران امور فرهنگی در ایام عید شدند به طوزیکه خبرگزاری چوپانان در طی مقاله ای مفصل چنین نوشت:


http://choopanan.mihanblog.com/post/2639
شهامت می خواهد که سرد باشی وگرم بخندی

شادی ونشاط حق مسلم همه ماست


می‌رسد روزی که بی‌هم می‌شویم
یک به یک از جمع هم کم می‌شویم

می‌رسد روزی که ما در «خاطرات»
موجب خندیدن و غم می‌شویم..

 باطلاع همشهریان خوب وفهیم چوپانان میرساند.نظر باینکه جنگ شادی و جشنهای نوروزی که همه ساله و یا هرچند سال یکبار در چوپانان برگزار میشد امسال متاسفانه برگزار نخواهد شد ودلیل آن نیز برهمگان روشن است.
شاید  فرد یا افرادی باشند که اینگونه جشنها  را کاری بس حرام میدانند و گفته شده از شادی ونشاط (رقص وپایکوبی) در فضای عمومی (کوچه وخیابان)در ایام عید نوروز  باید پرهیز شودوجایز نیست ومغایر با فرهنگ است. وحتی از مسئولین محترم خواسته شده که دراین زمینه امربه معروف کنند.ما نیز باحترام به نظر افراد وجلوگیری از اختلاف سرتعظیم فرود می آوریم.

اما بازتاب فعالیت های فرهنگی چوپانان در سالهای قبل سبب الهام دلسوزان محمدیه و انارک شد که حرکتهای مشابهی در موطن خود انجام دادند. 
در محمدیه:
عروسی نمادین محمدیه نایین

و برگزاری شب شعر در امامزاده انارک

امیدوارم که که برای زنده نگهداشتن فرهنگ اصیلمان مانع فعالیت های فرهنگی نشده و همکاری لازم را با زحمتکشان این گروههای خوب و فعال داشته باشیم و گروهی اندک هم نسبت به موقعیت خود و موقعیت چوپانان بیشتر بیندیشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد