چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

چرا مراکز کاری تاسیس نشده انارک تعطیل می شود؟


چرا مراکز کاری تاسیس نشده انارک تعطیل می شود؟

قابل توجه نماینده محترم و  مسئولین محترم شهرشتان نائین و استان اصفهان
مسئولین را به خواندن مقاله [ انارک ؛ شهری که از درون در حال پوسیدن است!] که نوشته یک دلسوز است جلب می نمایم 

یکی از مشکلات بغرنج بخش انارک یعنی شهر انارک و دهستان چوپانان ، مهاجرت نیروهای جوان این آبادیها به علّت نبودن مراکز کاری است . متاسفانه در دوهفته گذشته ما شاهد تعطیلی دو مرکز اشتغال در شهر انارک بودیم که موسسین این دو مرکز( شرکت آجر انارک ، مجتمع مس پارس) از ادامه کار تقریباٌ انصراف خود را اعلام کرده اند و چراغ امیدی که در دل انارکی ها فروزان شده بود رو به خاموشی گرایید واقعاٌ باید منتظر نابودی این دو آبادی بزرگ در کویر مرکزی باشیم و برای احیای زندگی در آنها تلاش ننمائیم؟ 
 در زیرمصاحبه تعطیلیشرکت آجر آژند انارک را می خوانیم 


سرنوشت شرکت آجر آژند انارک

در گفتگوی انارک‌تپش با آقای مهندس رحیم پور در رابطه با تکمیل و راه اندازی کارخانه آجر آژند انارک ایشان اینگونه اظهار داشتند:
با سلام خدمت همشهریان گرامی، من با هدف اشتغالزایی و آبادانی قدم در راه راه‌اندازی این کارخانه نهادم ولی مشکلات پیش رو از جمله تورم روزافزون که در کشور وجود دارد و عدم پرداخت وام که 2 سال در نوبت بودم و متاسفانه پس از این مدت بانک مربوطه به این شرکت وام نداده، علی‌رغم میل باطنی خود تکمیل و راه اندازی این کارخانه را منتفی می‌دانم و سهامداران محترم شرکت می‌توانندجهت آگاهی از وضعیت سهام خود به سایت anarak.net مراجعه و به اطلاعیه دیماه 91 مراجعه کنند. و اینجانب در این مدت سعی بر آن داشتم تا رضایت 50 درصد سهام‌داران را حاصل نمایم. 
به امید روزی که بتوانیم در عرصه اشتغال‌آفرینی در این شهر کهن موفق باشیم.
 
ما به خوبی به یاد می آوریم که وقتی شرکت سهامی فلز انارک تعطیل شد و معادن سرب سیاهکوه در انارک و معادن سرب گود در چوپانان تعطیل گردید  چه تعداد از خانواده ها از این دو آبادی مجبور به مهاجرت به علت بیکاری شدند . راستی چرا از مردم محروم و مناطق محروم انارک و چوپانان حمایت نمی شود ؟ آیا یکی از علل آن تابعیت از شهرستان نائین نیست ؟شاید ما مردم کویری این دو منطقه  چاپلوسی از مقامات را نیاموخته ایم  !!!!!!؟ باید این مشکل منطقه ما حتماٌ  آسیب شناسی شود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد